(Oskari tilittää): Joulu tuli ja meni. Tässä tunnelmia aattoillalta meijän huushollista.
 |
| Joku oli tuas hätähousu |
 |
Mjoo, nää on, Tyyne, nyt niitä joululahjoja.
Ja nää on kaikki meille, vaikka koira muuta väittäskii |
 |
| Onko tääkii joululahja? Ai ei vai, miust tää on kuitennii ihana |
 |
| Miun, miun...... |
 |
| Oota vähä, tää korva alkaa olla kohta irti |
P.S Tuure joutu aattoiltana arestiin. Se hölömäke luuli, että kaikki lahjat onnii sille. Tuplahölömö ja rangaistusvanki siitä tuli siinä vaiheessa, kun se ei uskonu ku äippä sano, että kissojen lahjoihin ei kosketa. Niimpähän!